19 november 2015

Nu har det gått så så himla länge sen jag skrev några rader här. Men det har varit ganska skönt att inte behöva känna något behov av att skriva här. Det är så sjukt mycket som jag har gjort unde 2015, har hunnit med två resor en till London och en till USA. Båda resorna har jag gjort i syfte med att träffa min värdfamilj. De åkte till London på semester och bjöd med mig och då tackar man inte nej! Sedan åkte jag och min tyska bestie Daria till USA för att se våra favoritplatser, New York, Miami och DC. Det var tre veckor av ren njutning. Saknar min värdfamilj varje dag, vill så gärna åka tillbaka snart igen.
 
Annars har jag hunnit med att fira mina vänners födelsedagar, inklusive min egen, gått vinter, vår, sommar och höst promenader, gått på bio, hängt med mina underbara kusiner, gjort många tentor, firat att jag klarade av ett år på universitetet, firat midsommar, 4th of July, hängt i Stockholm med bästa fanny, jobbat ännu ett år på världens bästa sommarjobb, många utgångar med bästavännerna, träffat konstiga killar och en roadtrip till Karlstad med utgångar som kommer vara minnen föralltid. 
 
Jag kan inte förstå att ett år går så fort och att man hinner med så mycket, blir chockad varje år. Idag har första snön fallit och jag sitter och lyssnar på julmusik, såå mysigt. Julen är min bästa högtid och mår så himla bra när det blir december, får ett sådan lugn. I helgen ska jag hämta upp kartongen med julsaker och börja pynta, tror att det kommer att bli en bra jul. Behöver att det blir en bra jul nu när allt som pågår i världen. Vad händer? Varför kan vi inte bara vara snälla mot varandra istället för att göra illa varandra? 
 
Nu är det inte mycket kvar det här året och även skolan. Det ska bli så skönt att åka hem och bara vara i julbubblan ett tag. Mår så himla bra när jag får spendera tid med min familj.
 
Här kommer lite bilder från min USA resa
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: