23 februari 2013

Den här veckan har min mamma och syster hälsat på mig. De har bott hos mig och det har varit hur mysigt som helst och det är därför min uppdatering har varit väldigt dålig!
 
Det började med att jag hämtade dem på flygplatsen i lördags och det kändes jättekonstigt att se dem men väldigt roligt! Sedan åkte vi hem och jag visade dem runt i huset och vi åt lite. Sedan kom min värdfamilj hem och dem hälsade på varandra och vi satt och pratade ett tag innan vi gick och la oss. Söndagen gick vi upp ganska tidigt för att följa med min värdfamilj till panncakehouse, min familj älskade det! Sedan sa vi hejdå till min värdfamilj för ett tag, vi skulle nämligen ta metron in till DC och gå lite sightseeing. Det blev vita huset, monumentet, lincon memorial och sedan tog vi metron till pentagon city för lite shopping eftersom min systers väska inte hade kommit fram. Sedan när klockan närmade sig middag så åkte vi hem för då skulle min värdfamilj bjuda på mat och det blev chilli. Sedan var alla trötta så det blev sängen! På måndagen var jag ledig hela dagen så det blev det att åka in till Georgetown för lite shopping. Sedan tog vi metron till union station för att äta och sedan gick vi till U.S Capitol och mamma var imponerad av den stora byggnaden. Sedan tog vi metron tillbaka hem. Tisdagen blev en dag hemma för att vila våra fötter, jag och jonna pluggade lite. Vi åkte in till Bethesda för att mamma och syster skulle få prova frozen yoghurt och de blev förälskade! Sedan åkte vi och handlade lite för middagen innan vi skulle hämta upp barnen. Onsdagen blev en dag på museum och sedan när jag började jobba så stannade de kvar för att kolla lite mer. Torsdagen blev en dag hemma för Kathryn var sjuk så det blev att ta hand om henne och hon tyckte det var bästa dagen att vara hemma på för vi bakade så hon fick äta all smet och sedan fick hon kolla på film. Fredagen spenderades på mallet och det blev en hel del shopping!!! På kvällen blev det Cheesecake factory och de älskade det med! Idag åkte de hem och innan jag skjutasde dem till flygplatsen så tog vi det lugnt här och pratade med min värdfamilj och hjälpte dem att planera sin resa till Sverige. När jag lämnade dem på flygplatsen så tyckte inte jag det var så sorgligt men det tyckte mamma och syster men vi kommer ses igen! Men det var en grym vecka!!
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack älskade Du för en underbar vecka med Dig o Din fantastiska värdfamilj. Love You ♥

2013-02-24 @ 10:52:13
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: