MERRY CHRISTMAS!

Jag vill önska alla en väldigt fin jul. Här i USA så väntar vi med jul tills imorgon då blir det paket öppning och julmat. Idag har jag skypat med hela släkten, det var så himla mysigt att prata med alla och se när de öppnade paket. Jag fick en väldigt fin present av mamma, en klocka från Michael Kors. Av min syster fick jag body butter från body shop, av pappa fick jag pengar till att köpa något från apple. Av moster, mormor&morfar och av farmor&farfar fick jag pengar! Alla har varit så himla generösa i år och jag är så himla tacksam! Jag önskar bara att jag hade vart hemma och kramat om er nu. Men nu är det bara några månader kvar och sen kommer jag hem till min fina familj och mina underbara vänner. merry christmas!
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

God Jul min älskling, blir mys att fira tillsammans IRL nästa jul. Love You ♥

2013-12-24 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: