Dagen efter stormen!

Idag är det dagen efter stormen och här hemma hos mig mår alla bra, inget hus skadat eller människa. Vi har haft ström hela tiden. Inte ett träd har ramlat på vår tomt. Jag sov hur bra som helst inatt men min värdpappa sov inte så bra utan hade hört stormen mycket. 
 
Idag började vi dagen som alltid att kolla lite på väder kanalen. Vi såg hur lite av New York låg under vatten. Det ser illa ut för New York men här mår alla bra och det verkar som hela Bethesda mår bra! Sedan bestämde vi oss för att vi inte orkade vara kvar i huset utan åkte till ett mall för att gå runt och titta lite och där hittade jag alla affärer som jag vill shoppa i. Det började klia i mina fingrar, måste shoppa snart!! Har mest varit inne i detta hus och nu måste jag börja göra saker. Ska börja träna nästa vecka också!! Sedan åt vi även lunch på mallet innan vi åkte hem. Här hemma har vi spelat wii och kollat på film. Sedan har vi tagit det mest lugnt, nu har jag varit på mitt rum ett tag och ska snart sova, börjar jobba 8 imorgon så behöver sömn. Det är även Halloween imorgon och det betyder "trick or treat" med värdbarnen!!! Hoppas alla i Sverige har det bra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: